Change

NEWSY




Wystarczą 4 znaki:  DUMA


14 września 2018
Prezentujemy kolejną premierę w naszym portfolio – key visual promujący nowy serial produkcji AXN „ Znaki”

Mamy nową spółkę w Group One!


6 kwietnia 2018

Media Ready, czyli Video Content Masters!

W ramach Group One powstała nowa spółka, która poszerza kompetencje grupy o kreowanie contentu video w modelu in-house. Stworzenie Media Ready jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na dostarczanie niedrogiego, a jednocześnie atrakcyjnego contentu video. Na czele nowej spółki stanęli Paweł Kucharczyk jako Managing Partner i Rafał Górski jako Creative Partner. Obydwaj deklarują, że ich ambicją będzie podnoszenie jakości niskobudżetowych, z założenia, produkcji on-line.

 

Filozofia Media Ready polega na maksymalnym zbliżeniu do siebie krańcowych elementów procesu tworzenia komunikacji reklamowej – potrzeby biznesowej klienta i efektu finalnego.

Punktem wyjścia jest nie brief produkcyjny, tylko właśnie potrzeba klienta, a Media Ready
w tak zdefiniowanym procesie pełni wszystkie role: zespołu kreatywnego, twórców filmowych i producentów. Jak zwykle kluczem do sukcesu są ludzie z właściwymi kompetencjami. Paweł Kucharczyk to producent z wieloletnim doświadczeniem, ale także operator, reżyser i montażysta. Rafał Górski to dyrektor kreatywny z kilkunastoletnim doświadczeniem, „człowiek orkiestra”, który bardzo często samodzielnie realizuje swoje pomysły.


CZYSTA RADOŚĆ Z JAZDY


11 stycznia 2018

W odpowiedzi na narastający w Polsce problem ze smogiem, przygotowaliśmy specjalnie na lokalny rynek kampanię reklamową antysmogowego filtra powietrza BMW Fine Dust Filter.


Marcin Ejsmont nowym szefem strategii w Change Serviceplan


2 stycznia 2018

Od dziś mamy nowego szefa Strategii. Jest nim Marcin Ejsmont.

Marcin jest związany z reklamą od ponad 10 lat. Wcześniej pracował
w agencjach Brain i Grey, a ostatnio jako Planning Director w J. Walter Thompson. Skończył Akademię Ekonomiczną w Poznaniu, ale studia doktoranckie zrobił już w Warszawie na SGH.

Marcin posiada wszechstronne doświadczenie w zakresie tworzenia strategii marek
i komunikacji dla licznych kategorii biznesowych, o czym świadczy jego portfolio obsługiwanych marek: m.in. Allianz, Bank PKO BP, Ferrero, Foodcare, KGHM, Lotos, m-Bank, Play, Plus czy Wedel. Projekty nad którymi pracował były wielokrotnie nagradzane za efektywność na konkursie Effie Awards.


Nasz nowy spot dla Banku Millennium


15 grudnia 2017

W nowym spocie dla Banku Millennium pokazujemy, że Aplikacja Mobilna może zawrócić w głowie. Dzięki niej wszystko nabierze prędkości!


BLIK I JEST SREBRNE EFFIE!


27 października 2017
To, że konsumenci nas docenili wiedzieliśmy od dawna, bo znamy wyniki naszej kampanii dla BLIKA. Ale teraz doczekaliśmy się uznania ze strony marketingowych ekspertów i całej branży. Nasza kampania “BLIK i jest” dla Polskiego Standardu Płatności została nagrodzona najwyższym w tym roku wyróżnieniem w konkursie Effie Awards 2017 – Srebrnym Effie.
Cieszy też, że jako całe Group One zdobyliśmy wspólnie aż 8 statuetek. Jesteśmy w dobrym towarzystwie.

Change Serviceplan przedstawia Develey Skład


19 października 2017

Develey to producent sosów i przypraw, który ogromną wagę przykłada do jakości swoich produktów i naturalnych składników, które pochodzą z najlepszych hodowli. Tak bezkompromisowe podejście do jakości zainspirowało nas do opowiedzenia historii pracowników Develey. Wystarczyło pewne cechy lekko przerysować i nadać całości świeżą, nowoczesną formę, aby w efekcie otrzymać kampanię, której z czystym sumieniem przyznajemy znak jakości Change Serviceplan.


ZNOWU ACATAR NA KATAR


11 października 2017
W naszej drugiej kampanii dla marki Acatar Control z portfolio USP Zdrowie, przetestowaliśmy skuteczność i szybkość działania produktu.
Działanie już po 25 sekundach mówi samo za siebie – na katar Acatar!

Dodaliśmy merlin.pl do koszyka Klientów


8 sierpnia 2017

Agencja kreatywna Change Serviceplan (Group One) przygotuje relaunch merlin.pl, jednego z trzech najbardziej rozpoznawalnych sklepów internetowych w Polsce. Change Serviceplan odpowiada za kampanię wizerunkową i repozycjonowanie marki, po długiej nieobecności merlin.pl w mediach. Szerokozasięgowa kampania ATLowa, to kolejny krok w dynamicznym rozwoju merlin.pl, po zmianie struktury właścicielskiej i starcie nowej platformy w 2016r.


CHANGE SERVICEPLAN rusza z kampanią „Zrób to lepiej” dla Moto Z


23 maja 2017

Change Serviceplan i Value Media przygotowały kompleksową komunikację nowej generacji smartfonów Moto Z dla Lenovo. Value Media było odpowiedzialne za planowanie i zakup mediów, natomiast Change Serviceplan za strategię komunikacji i koncept kreatywny kampanii, w tym jej hasło.  Koncepcja kreatywna przygotowana przez agencję –  „Zrób to lepiej” oparta jest o globalną ideę „Think different”. Kampania pokazuje, że Moto Z to nowa era smartfonów, które zachęcają do działania. „Zrób to lepiej” to pierwsze działania marki na tak dużą skalę z dedykowanym na rynek polski spotem, który jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych – TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych.




ARCHIWUM




Change Facebook