Łatwość, szybkość i bezpieczeństwo – to główne korzyści płacenia w sieci, wokół których koncentruje się nowa kampania BLIKA z raperem MC Silkiem w roli głównej. Kampania ma zachęcić użytkowników do płacenia za świąteczne prezenty właśnie za pomocą BLIKA.
Prawie trzy czwarte wszystkich transakcji realizowanych BLIKIEM to płatności w internecie. Tylko w pierwszej połowie 2019 roku było to aż 65 milionów transakcji. W najnowszej kampanii zalety płacenia BLIKIEM po raz kolejny zachwala raper MC Slik. W serii spotów przekonuje, że BLIKIEM można zapłacić praktycznie we wszystkich sklepach internetowych, w tym w tak renomowanych jak Douglas, Decathlon, Empik, EuroRTVAGD, OleOle, SMYK, Zalando oraz na platformach e-commerce – Allergo, AleExpress czy Ceneo. Kampania realizowana będzie w internecie, w serwisach VOD, mediach społecznościowych, w kinach i w stacjach radiowych .
– Listopad i grudzień to tradycyjnie najbardziej intensywne miesiące dla e-commerce. W tym czasie kupujemy prezenty dla siebie i bliskich i coraz częściej szukamy ich właśnie w internecie. W naszej kampanii chcemy przypomnieć, że BLIK jest wygodnym i bezpiecznym sposobem płatności za prezenty, a płacenie nim jest łatwe i szybkie – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.
Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, spoty wyreżyserował Szymon Pawlik, a produkcją zajęło się studio Film Produkcja. Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG Sp .z o.o. oddział Spark Foundry.
BLIK stanowi ogólnokrajowy, powszechny standard płatności, który wykorzystuje najnowocześniejsze technologie. Możliwość skorzystania z BLIKA w aplikacjach bankowości mobilnej ma obecnie ponad 90 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych.