Nowe MINI Countryman.

MINI Countryman
Mini

Rozpoczynamy kampanię nowego modelu MINI Countryman!

Marka MINI, należąca do BMW Group, rozpoczęła komunikację najnowszej wersji modelu MINI Countryman, zarówno w wersji benzynowej, jak i hybrydy plug-in. Kampania, za której koncepcję kreatywną odpowiadamy, realizowana jest pod głównym hasłem „Frajda bez kompromisów”.  

Różne warianty tego hasła pojawiają się w kolejnych spotach, w zależności od eksponowanej akurat cechy czy funkcjonalności samochodu. Hasło „Frajda bez kompromisów” ma na celu podkreślenie, że MINI Countryman to wszechstronny, kompaktowy suv. Dzięki wielości istotnych cech oraz posiadanych rozwiązań i funkcjonalności pozwala odczuwać charakterystyczną dla MINI frajdę z jazdy – bez konieczności ustępstw i kompromisów.

 

 

Play
Pause
Sound off
Sound on

This video content is hosted by a third party.

In order to view this content, you must at least accept statistics cookies.

By displaying the external content, you accept the terms of service of www.youtube.com by default.