Tomson i Baron w nowej kampanii Blika zachęcają do wspólnego rozliczania płatności.

Tomson i Baron w naszej nowej kampanii dla Blika.
Tomson i Baron w naszej nowej kampanii dla Blika.

Tomson i Baron w nowej kampanii Blika zachęcają do wspólnego rozliczania płatności.

Wystartowaliśmy z nową kampanią dla marki BLIK. Tym razem bohaterami spotu zostali Tomson (Tomasz Lach) i Baron (Aleksander Milwiw-Baron) - członkowie zespołu Afromentali jurorzy programu The Voice of Poland.

W ramach kampanii skomponowali oni utwór „Żyć bardziej”, który ma zachęcać osoby, które jeszcze nie korzystały z Blika do wypróbowania jego możliwości, w tym wspólnego rozliczania płatności z przyjaciółmi.  Posłuchajcie sami!

 

 

 

 

Play
Pause
Sound off
Sound on

This video content is hosted by a third party.

In order to view this content, you must at least accept statistics cookies.

By displaying the external content, you accept the terms of service of www.youtube.com by default.