Agencja Change Serviceplan rusza z kolejną kampanią loterii BLIKOMANIA. Tym razem motywem przewodnim są symbole szczęścia zaczerpnięte z różnych kultur, a bohaterem kampanii jest ponownie raper MC Silk. Kampania będzie realizowana w mediach offline, online oraz w social mediach.
Jak mówi hasło przewodnie kampanii: “Na szczęście masz BLIKA”, bo w tej odsłonie loterii szczęście jest wręcz na wyciągnięcie dłoni z mnogością symboli przyciągających powodzenie. Czterolistna koniczyna czy azjatyckie koty Maneki-neko wspierają nas w dążeniu do zwycięstwa. A MC Silk, najszybciej rapujący artysta doda nam tempa - by jego szybki rap przyniósł równie ekspresową pomyślność. W kampanii BLIKOMANIA wcieli się w jedną z postaci, która według legend obdarowywała ludzi złotem.
Kampania ruszyła 2 sierpnia br. Agencja Change Serviceplan odpowiada za koncept kreatywny oraz nadzór nad produkcją spotów TV, produkcją materiałów online oraz kampanią realizowaną w mediach społecznościowych.