Szczęśliwy rap Change Serviceplan w loterii Blika.

blikomania
blikomania

Szczęśliwy rap Change Serviceplan w loterii Blika.

Agencja Change Serviceplan rusza z kolejną kampanią loterii BLIKOMANIA. Tym razem motywem przewodnim są symbole szczęścia zaczerpnięte z różnych kultur, a bohaterem kampanii jest ponownie raper MC Silk. Kampania będzie realizowana w mediach offline, online oraz w social mediach.

Jak mówi hasło przewodnie kampanii: “Na szczęście masz BLIKA”, bo w tej odsłonie loterii szczęście jest wręcz na wyciągnięcie dłoni z mnogością symboli przyciągających powodzenie. Czterolistna koniczyna czy azjatyckie koty Maneki-neko wspierają nas w dążeniu do zwycięstwa. A MC Silk, najszybciej rapujący artysta doda nam tempa - by jego szybki rap przyniósł równie ekspresową pomyślność. W kampanii BLIKOMANIA wcieli się w jedną z postaci, która według legend obdarowywała ludzi złotem. 

Kampania ruszyła 2 sierpnia br. Agencja Change Serviceplan odpowiada za koncept kreatywny oraz nadzór nad produkcją spotów TV, produkcją materiałów online oraz kampanią realizowaną w mediach społecznościowych. 

 

 

Play
Pause
Sound off
Sound on

This video content is hosted by a third party.

In order to view this content, you must at least accept statistics cookies.

By displaying the external content, you accept the terms of service of www.youtube.com by default.