Rodzina Leśniewskich w kolejnej odsłonie kampanii marki Herbapol realizowanej przez Serviceplan Health.

Herbapol Leśniewscy
Herbapol - Leśniewscy

Rodzina Leśniewskich w kolejnej odsłonie kampanii marki Herbapol realizowanej przez Serviceplan Health.

Po rodzinie Wiśniewskich i Malinowskich czas na Leśniewskich, czyli bohaterów kampanii reklamowej Serviceplan Health dla marki Herbapol. Dżemy, syropy, a teraz herbatki owocowe (Herbaciany Ogród) brzmią jak idealne połączenie na zbliżającą się jesień.

W wyniku przetargu marka Herbapol wybrała agencję Serviceplan Health/Change Serviceplan do stworzenia nowej platformy komunikacji pod hasłem “Herbapol. I dzień smakuje lepiej!” oraz realizacji kampanii reklamowej. W pierwszej połowie roku miały miejsce premiery dwóch kampanii – dla dżemów i syropów. Spoty wprowadzają w świat ulubionych owocowych smaków rodzin Wiśniewskich (dżemy) i Malinowskich (syropy). Wrześniowa odsłona dotyczy herbatek owocowych i jest historią rodziny Leśniewskich.

Kampania będzie obecna w TV i internecie.

 

 

Play
Pause
Sound off
Sound on

This video content is hosted by a third party.

In order to view this content, you must at least accept statistics cookies.

By displaying the external content, you accept the terms of service of www.youtube.com by default.