BLIK. Najwygodniej? Zbliżeniowo!

BLIK. Najwygodniej? Zbliżeniowo!
BLIK. Najwygodniej? Zbliżeniowo!

Najwygodniej? Zbliżeniowo. Nie trzeba dodawać, że BLIKIEM

Ruszyliśmy z kampanią promującą płatności zbliżeniowe BLIKIEM. Zachęcamy w niej do zostania kotem płatności, który ceni wygodę i lubi płacić komfortowo, gdziekolwiek się znajdzie. Ta funkcja BLIKA sprawia, że wygoda płatności w internecie jest teraz dostępna w świecie offline. Podkreśla to kanapa, na której bohater - Tomasz Kot - podróżuje po mieście (a właściwie - świecie), załatwiając różne sprawy i ciesząc się szybkością oraz prostotą płatności telefonem. 

 

 

Play
Pause
Sound off
Sound on

This video content is hosted by a third party.

In order to view this content, you must at least accept statistics cookies.

By displaying the external content, you accept the terms of service of www.youtube.com by default.